Skerzo Group

A part de l’escola Skerzo, alguns membres de la mateixa han format un petit grup que es dedica a organitzar concerts fora del centre.

SKERZO GROUP està format per la soprano Regina de Andrés i tres pianistes: Maite Barrio, Gerard Alonso i Mercè Gotsens. També col·laboren alguns músics convidats.

ELS seus components, han actuat en diversos llocs amb molt d’èxit , com a la casa Elizalde de Barcelona i al teatre de la ONCE amb les «Schubertiades». S’HAN fet concerts al Reial monestir de Santa Isabel, en el local social dels amics dels clàssics, en el casal «La Miranda» del barri de La Salut, en festes privades..

A la mateixa escola, han col·laborat amb el Quartet Reinaxança, i il·lustrant audicions comentades.

HAN participat també en vetllades poètiques com la que es va fer a la casa Elizalde, dedicada a Mª Angels Anglada. i a Miquel Martí i Pol.

A l´AGOST del 05 van actuar amb un recopilatori de musicals anomenat “Una nit a Broadway” a l’església de Sant Vicenç de Planoles al segon cicle de la música a les Esglésies de la Baronia de Toses.

EN HONOR a Santa Cecilia, el grup sempre fa un concert, amb obres de Beethoven, Grieg, Listz, Scarlatti.. Sense oblidar altres autors,i autors comporanis.

PER Sant JORDI , varen oferir obres de l´autor contemporàni C. Alegre.

A SANT ESTEVE, es va fer el “Poema de Nadal” a l’Esglesia de la Mercè.

LES NOSTRES últimes actuacions ,

han estat,(per 3ª vegada), a la sala LUZ de GAS, col.laboran amb la ONG: Protectorabcn (protectora d’animals i plantes de Barcelona),

I a la Sala-Auditori dels

MESTRES DIRECTORS, amb obres d’Albeniz, Chopin, Beethoven, i els autors contemporanis: A Cohí I C. Alegre.

PARAL.LELAMENT, aquest grup es dedica a actuar en casaments i altres cerimònies. Aquestes activitats s’organitzen per encàrrec amb un mínim d’antelació.

Si esteu interessats us podeu posar en contacte amb el grup a l’adreça maite@escolaskerzo.com, al telèfon mòbil 676025496 o a l’escola 934584298 (tardes).